Friday, May 22, 2009

aku...engkau dan dia...



Setelah 3hari xmelawat blog sndiri...hari nie...aku kuatkn semangat berlari ke blok3b(internet connection paling power kat sini)...nk harapkn bilik yg aku dudk skrg nie...memg lgsung xdpt internet.Nie...staf melati punya pasal la...memaksa aku berpindah randah...ha...kan aku da jatuh hati ngan bilik kat blok 3b...so...aku curi2 lepak la kat sini...huhu..sori la RS...aritu aku letak kunci senyap2 kat bilik kunci(berpakat dgn daya dn seha)..huhu...nasib la korang xcl n cari aku...sora...kalo ko bca..diam2...jgn report ngan makcik nasi lemak or makcik lembap lak)

Nak jadikan citer..tinggal lagi 5minggu lg sebelum majlis kawin aku.Suri...jemput dtg majlis ye...nnt leh jupe sora..if nk card..jgn lupa bg address)tp aku masih di sini...tempat pengajianku selama 6thn (pre-science+diploma+degree)..rasa sayang nk tinggalkan alam pengajian(ini x bermaksud aku nk extend lak yerr)...terlalu bnyk kenangan pahit dan manis aku di alam pengajian...termasukla kes percintaan aku antaranya:

1.Cinta pertama aku yang terkandas sewaktu diploma sem 2(angkara org ketiga=best frenz aku wkt tu...(natijahnya...aku repeat 2paper sem tu...amik kau!!huhu)hope.. ko dpt dtg majlis kwin aku nnt..

2.Pengalaman dlm berpersatuan..aku memegang jwtn Setiausaha Agung..byk gler surat kena wat...so aku jd rapat dgn ahli jwtnkuasa tertinggi persatuan tu..dn impaknya...naib presiden persatuan tu syok kat aku..n bile kitorg bkwn...tp tetiba dia gantung aku x bertali..tinggalkn aku mcm tu aje...(congrates abg adib ats perkahwinan mu dgn Masayu pd 9mei yg lepas)...kad da dpt..thnx..bkn aku xnk dtg..tp aku ada prgm wjib wkt tu kat U.memg aku xleh nk skip+dgn fulus yg xbpe bgus+mjlis kwin ko yng jauh di rengit,johor=confirm tunang aku xbg pg.

3.Kenangan paling gler...pkul 2pg aku balik kolej panjat pagar..wkt tu after study kat 24room kat fakulti(te,bear,leleng...korang memg gler..mengajar aku benda yang xpnh aku wat)nasib la x kantoi ngan RS(resident staff)...tp belajar di U nie memg bnyk mengajr aku mnjdi org yg sbr
  • terutama wkt nk pg kelas naik bas..kes kaki tersepit kat bas rapid or Uitm aku da rasa...sakit wooo
  • time nak present thesis aritu...aku edit powerpoint(benda paling benci dlm hidup=edit) nth mcmana..aku ketok2 laptop aku..dan hampir rosak...uwaaa..pas2 aku relax...istighfar...tarik nafas pnjg2...aku cabut bteri laptop aku..dn pasng smula...fuuuhhhh...lega..pengajaran paling penting=bersabar dlm berbuat ape saja..

.

1 comment:

Unknown said...

produk uitm..
sangat bangga lah ngan Uitm
mana ada u lain yg mcm itm
always the best..

anyway..u pn nak kawin dh eh
tahniah...

*majlis tunang kita biasa je lah
compare to other lagi grand